League Of Legends 13.18 Yama Notları

0



13.18 Yama Notları


"13.18 Yaması'nda sunmuş olduğumuz menüye göz atmanızı tavsiye ederiz. Umarız açsınızdır, tıpkı Briar gibi!

Bu güncelleme ile Vadi'ye yeni bir şampiyon katılıyor! Sizi Bastırılmış Açlık, yani Briar ile tanıştıralım! Kendisi rakiplerini yemek için sabırsızlanıyor. Acaba şampiyonlar lezzetli midir? Muhtemelen pek öyle değiller... Neyse ki menümüz sadece şampiyonlardan ibaret değil! Ixtal Clash Turnuvası bu hafta sonu başlıyor, İhtişamlı Mağaza'nın içeriği güncelleniyor ve arka sokak iblisleri şehre hem kaos hem de grafiti getiriyor.

13.19 Yaması'nda oynanacak olan League of Legends Dünya Şampiyonası'na hızla yaklaşıyoruz. Dolayısıyla profesyonel düzeydeki değişiklikleri adım adım artırıyoruz. Ayrıca geçmiş yamadan kaynaklanan bazı sorunları da ele alıyoruz: Jarvan IV, geçen güncellemedeki eşya değişikliklerinin etkisini hissetti, Darkin Kayn ise zayıflatmalarını eşya güçlendirmeleriyle dengeledi ve Tryndamere, istediğimizden daha güçlü hale geldi. Ayrıca tekli sıralamada ve profesyonel düzeyde başarı elde edemeyen bazı şampiyonları ve sistemleri güçlendirmeye devam ediyoruz.

13.18 Yaması'nda TFT'nin son set ortası güncellemesi Ufka Doğru'yu getiriyor. Tüm bu değişiklikleri ve daha fazlasını TFT yama notlarından inceleyebilirsiniz."



Yamada Öne Çıkanlar




Bastırılmış Açlık, Briar 14 Eylül 2023 saat 00.00'da çıkıyor.

İblis Çetesi Briar, İblis Çetesi Neeko, İblis Çetesi Dr. Mundo, İblis Çetesi Zyra, İblis Çetesi Brand, İblis Çetesi Rengar ve Kristalis Motus Taliyah 13 Eylül 2023 saat 23.00'te çıkıyor.




Şampiyonlar





 "Şehirlerde insanlar birbirinin başının etini yiyormuş! Bir de benden korkuyorlar!" Briar'la 14 Eylül 2023 saat 00.00'da güzel bir ziyafet çekin. 

  • Briar - Yetenek Tanıtımı burada!
  • Briar - Şampiyon Yaşam Öyküsü burada!
  • Açlık Cinneti | Briar Video Öyküsü burada!
  • Briar - İçeriden Şampiyon Bilgileri burada!
  • Not: Briar'ın ebedileri 13.18 Yaması'yla değil 13.19 Yaması'yla yayınlanacak.

                     Bard




Pasifin azami tını miktarı arttı, tını süresi uzadı. W'nun artık yük mekaniği var, bekleme süresi arttı, mabedin tam iyileştirmeye ulaşması için gereken süre azaldı.

 Bu yamada sevilen tını koleksiyo
ncusuna bazı yaşam kalitesi değişiklikleri getiriyoruz. Bu değişikliklerle hedefimiz Bard'ın W'sunun hem kendisinin hem de takım arkadaşlarının daha çok işine yaraması ve pasif değişikliklerinin haritada dolaşan şampiyon temasını özellikle uzun mesafeler kat ettiğinde pekiştirmesi. 

Pasif - Gezginin Çağrısı

  • AZAMİ TINI MİKTARI: 5 ⇒ 10
  • TINI SÜRESİ: 7 saniye ⇒ 20 saniye

W - Koruyucunun Mabedi

  • YENİ MABET ÜSTÜNE MABET: Koruyucunun Mabedi artık zamanla en fazla 2 yük biriktirebiliyor.
  • BEKLEME/YÜK YENİLEME SÜRESİ: 14 saniye ⇒ 18 saniye
  • MABEDİN TAM İYİLEŞTİRMEYE ULAŞMA SÜRESİ: 10 saniye ⇒ 5 saniye
  • MABEDİN HAREKET HIZI İLAVESİ: 1,5 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %30 ⇒ 1,5 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %20/22,5/25/27,5/30 (+%0,05 YG)



                    Gwen








Can büyüme oranı arttı. Pasifinin canavarlara verdiği hasar arttı.

 Ormancı Gwen hiç de iyi bir konumda değil. Aslında Gwen üst koridor için de biraz güçlendirilebilir ama orman rolü için epey bir güçlendirilmesi gerekiyor. Haliyle büyü hasarı veren taşıyıcı seçeneği olarak ormancı Gwen'in cazibesini arttırmak için biz de bu yamada makasımızı biledik. Bin Kesik yalnızca normal saldırılara değil her bir Q isabetinde uygulandığı için aşağıdaki hasar güçlendirmesinin Gwen'in canavarlara yönelik hasarını epey arttırmasını bekliyoruz. Pasif güçlendirmesi, 12.13 Yaması'nda getirdiğimiz orman rolü zayıflatmasını geri almak için. Böylece orman rolüne istediğimiz düzeyde bir güçlendirme getirmiş oluyoruz. Yani Gwen'in üst koridordaki gücünün aşağı yukarı aynı kalmasını bekliyor ve orman rolünün de artık seçenekler dahilinde olmasını istiyoruz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 109 ⇒ 115

Pasif - Bin Kesik

  • CANAVARLARA YÖNELİK BÜYÜ HASARI: 6 (+%10 YG) ⇒ 10 (+%15 YG)

Irelia

R'nin bekleme süresi azaldı.

 Irelia genelde başarıya ulaştığı yüksek beceri düzeylerinde bile artık istikrarsız bir tablo çiziyor. Hasarını doğrudan arttırmadan Irelia'yı güçlendirmek için ultisinin bekleme süresini azaltıyoruz. Bekleme süresi an itibarıyla oldukça yüksek. Bunu azalttığımızda rakiplerine saldırmak için daha fazla fırsat bulacağını düşünüyoruz. 

R - Keskin Hapis

  • BEKLEME SÜRESİ: 140/120/100 saniye ⇒ 125/105/85 saniye

Jarvan IV

Pasifin hasarı azaldı.

 Jarvan IV geçen yamada getirdiğimiz Shojin'in Mızrağı ve Kaniçen güçlendirmelerinden nasibini alarak epey güçlendi. İleri safha eşyaları olarak da sıklıkla Donmuş Yürek, Ruh Gömleği ve Koruyucu Melek'i tercih ediyor. Böylece hem oldukça dayanıklı oluyor hem de bol bol hasar verebiliyor. Bu durumun sebeplerinden biri de pasifi olduğu için pasifinin hasarını onu saldırı gücü eşyaları almaya teşvik edecek şekilde azaltıyoruz. 

Pasif - Ordu Marşı

  • NORMAL SALDIRILARLA VERİLEN İLAVE FİZİKSEL HASAR: Hedefin mevcut canının %8'i ⇒ Hedefin mevcut canının %6'sı

Kassadin

R'nin yetenek gücü oranı arttı.

 13.15 Yaması'nda bir aksilik sonucu gelen güçlendirmenin ardından oyuncular Kassadin'in yeni güç seviyesini merak ediyor. Bu konuyu şimdi ele alıyoruz. Bu değişikliği bile isteyerek getirmemiştik ama yayınlandığı gibi onun farkına vardık. Sonuç olarak da Kassadin'in yeni güç seviyesinden memnun olduğumuza karar verdik. 

R - Boşluk Geçişi

  • BÜYÜ HASARI: 70/90/110 (+%40 YG) (+%2 Azami Mana) ⇒ 70/90/110 (+%60 YG) (+%2 Azami Mana)

Kayn

Pasifin Darkin iyileştirmesi düzenlendi. Darkin R'sinin hasarı azaldı.

 Geçtiğimiz yamada Kayn'in hem Gölge Suikastçı hem de Darkin biçimlerini zayıflatmaya çalıştık. Ama Darkin Kayn'i zayıflatmamıza rağmen temel eşyalarından birini güçlendirdiğimiz için neticede Kayn'in zayıflayan tek biçimi Gölge Suikastçı oldu. Yarım kalan işi tamamlayıp bu yamada Darkin biçimini de zayıflatıyoruz. Oyunu iyi geçen bir Kayn 8. seviye civarlarında dönüşebiliyor fakat Darkin pasifi bugüne kadar 1. seviyeden itibaren güçleniyordu. Bu değişiklikle birlikte Kayn'in iyileştirme etkisi daha net olacak ve ileri safhalardaki gücü azalacak. 

Pasif - Darkin Tırpan

  • DARKİN İLAVESİ: RHAAST - İYİLEŞTİRME: Şampiyonlara verilen fiziksel hasarın seviyeye bağlı olarak %20-30'u ⇒ Şampiyonlara verilen fiziksel hasarın %25'i

R - Davetsiz Misafir

  • DARKİN BİÇİMİNİN VERDİĞİ HASAR: Hedefin azami canının %15'i (100 İlave SG başına +%13) ⇒ Hedefin azami canının %15'i (100 İlave SG başına +%10) (Not: Hâlâ açıklamada belirtilen hasarın %65'ine eşdeğer miktarda can yeniliyor.)

Kennen

E'nin enerji bedeli azaldı. R'nin bekleme süresi artık seviyeye bağlı olarak azalıyor.

 Son dönemlerde tekli sırada pek kimseyi çarpamadığı için bu yamada Kennen'in voltajını köklüyoruz. Zaten hasar yönünden pek eksiği olmadığı için güçlendirme hakkımızı yeteneklerini daha sık kullanabilmesine yöneltiyoruz. Öncelikle E'sinin enerji bedelini azaltıyoruz. Zaten E'sini en son geliştirdiği için oyunun büyük bir kısmında bu yeteneğin bedeli 100 Enerji olmaya devam edecek. Azalan enerji bedeli sayesinde Kennen daha sık minyon dalgası temizleyebilecek, takasa girebilecek, çatışma başlatabilecek ve kaçabilecek. Kennen takım savaşlarında ağırlığını hissettirmek adına ultisine bel bağladığı için ikinci olarak da bu yeteneğin ileri safhalardaki bekleme süresini azaltıyoruz. 

E - Şimşek Gibi

  • ENERJİ BEDELİ: 100/95/90/85/80 Enerji ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 80

R - Yıldırım Yağmuru

  • BEKLEME SÜRESİ: Bütün yetenek seviyelerinde 120 saniye ⇒ 120/100/80 saniye

Rell

E'nin ilave hareket hızı azaldı.

 Rell son dönemlerde oldukça güçlü. Profesyonel düzeyde hem destek hem de orman konumlarında eşit oranda tercih ediliyor. Tekli sıradaysa genellikle destek rolünde oynanıyor. Bununla beraber şu an için ormanda o kadar popüler olmasa da ormancı olarak da oynanabilmesini desteklemeye devam edeceğiz. Fakat an itibarıyla biraz zayıflatılması gerekiyor ve maalesef ormandaki gücünü etkilemeden destek gücünü zayıflatmanın bir yolu yok. Rell'in en hızlı destek temasına layık bir şampiyon olması bizim için önemli. Ancak ona karşı yapılabilecek hamlelerin yalnızca Tos ve Derisini Yüz yeteneklerinden ibaret olmaması için bir değişiklik yapmamız gerek. 

E - Son Sürat

  • İLAVE HAREKET HIZI (RAKİPLERDEN UZAĞA): %15/17,5/20/22,5/25 ⇒ %12/14/16/18/20
  • İLAVE HAREKET HIZI (RAKİPLERE DOĞRU): %30/35/40/45/50 ⇒ %24/28/32/36/40

Senna

Pasifin kritik vuruş hasarı azaltması kaldırıldı. W'su artık alan etkisine yakalanan tüm rakiplere pasifini uyguluyor.

 Senna ilk çıktığı dönemlerde kritik vuruş hasarına bir azaltma da dahil etmiştik. Çünkü kritik vuruş eşyaları alabildiği takdirde aşırı güçlü olmasını bekliyorduk. Fakat oyunun şu an geldiği noktada Senna kritik vuruş eşyalarını tercih ettiğinde tahminlerimizin aksine epey zayıf kalıyor. Artık Senna'nın kritik vuruş eşyaları aldığında aşırı güçlü olmasıyla ilgili bir çekincemiz kalmadığı için bu hasar azaltmayı da yetenek setinden kaldırıyoruz. Ayrıca W'suna özellikle birden fazla rakibi sabitlemeyi başardığınızda epey işinize yarayacak bir pasif uygulama güçlendirmesi getiriyoruz. 

Pasif - Bağışlama

  • KALDIRILDI KRİTİK VURUŞ HASARI AZALTMASI: Artık kritik vuruş hasarını %8,5 azaltmıyor.

W - Son Kavuşma

  • ALAN ETKİSİ: Son Kavuşma'nın alan etkili sabitlemesinden etkilenen rakiplere de artık Senna'nın Sis pasifi uygulanıyor.

Thresh

W'nun ruh başına kalkan gücü arttı.

 Thresh an itibarıyla biraz zayıf olsa da hem oynaması hem de izlemesi çok keyifli bir şampiyon. Thresh'in hem saldırı hem de savunmaya katkıda bulunabilen bir destek olması önemli. Skor tehdidi ve kitle kontrolü yönünden bir eksiği yok. Dolayısıyla bu değişiklik savunma açısından da geride kalmaması için. 

W - Karanlık Geçiş

  • KALKAN GÜCÜ: 50/70/90/110/130 (ruh başına +1,5) ⇒ 50/70/90/110/130 (ruh başına +2)

Tryndamere

Can büyüme oranı azaldı, taban saldırı gücü azaldı.

 Geçen yamada getirdiğimiz değişikliklerin ardından Tryndamere yeni saldırı menziliyle epey başarılı oldu. Başlangıçta biraz fazla güçlendirmiş olsak da bu değişikliğin doğru yolda olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu değişiklik oyuncuların rakipleriyle arasındaki mesafeyi göz önünde bulundurmalarını gerektiren ilginç bir beceri sınaması anlamına geliyor. Eskiden bu sınama "Rakibe yapışabilir miyim?" sorusundan doğuyordu. Sonrasında da kimin nitelikleri üstünse onun dövdüğü bir arbedeyle sonuçlanıyordu. Bundan böyle Tryndamere'i 175 Saldırı Menziline göre dengelemeye devam edeceğiz. Böylece gücünün bir kısmını doğrudan hasarı yerine yetenek setinin akıllıca hamleleri ödüllendiren kısımlarına aktarabileceğiz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 115 ⇒ 108
  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 68 ⇒ 66

Xayah

Taban canı azaldı, can büyüme oranı arttı. E'nin bekleme süresi arttı.

 Xayah son dönemlerde hem profesyonel düzeyi hâkimiyeti altına aldı hem de tekli sıranın yüksek beceri düzeylerinde oldukça güçlü hale geldi. Tüm nişancılar arasında savunmaya en meyilli ulti Xayah'da olduğu için erken safhalardaki gücünü hedef alıyoruz. Böylece özgün taraflarına dokunmadan rakiplerine daha çok karşı hamle imkânı tanıyoruz. Bu uğurda taban canını azaltıp can büyüme oranını arttırıyoruz. Bu değişiklik erken safhalarda daha kırılgan olacağı ama 6. seviyeyle birlikte daha dayanıklı hale geleceği için sonradan güçleneceği anlamına geliyor. Ayrıca özellikle yüksek beceri düzeylerindeki oyuncuların faydalandığı E yeteneğinin ilk seviyelerdeki bekleme süresini arttırıyoruz. Böylece koridorda daha zayıf fakat Navori Seribıçakları'nı aldıktan sonra eskisi kadar güçlü olmasını bekliyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 660 ⇒ 630
  • CAN BÜYÜME ORANI: 102 ⇒ 107

E - Keskin Çekim

  • BEKLEME SÜRESİ: 11/10,5/10/9,5/9 saniye ⇒ 13/12/11/10/9 saniye

Eşyalar



Parçalanmış Kraliçe'nin Tacı

 Parçalanmış Kraliçe'nin Tacı pek tercih edilmiyor. An itibarıyla %15'ten yüksek seçilme oranına sahip tek kullanıcısı Azir. Bu değişikliklerle sadece suikastçılara karşı değil, genel olarak tüm saldırılara karşı güçlü bir savunma eşyası olmasını sağlayarak daha çok tercih edilmesini amaçlıyoruz. Ayrıca bu eşyanın nispeten profesyonel düzeye yönelik olduğunu söyleyebiliriz. Çünkü asıl gücü kısa sürede verilen anlık hasarı engellemekte yatıyor ve profesyonel takımlar fazlasıyla koordine oldukları için hasarlarını çok kısa bir süreye yoğunlaştırabiliyorlar. Son olarak da bu eşyanın pasifi sayesinde kazandığı, minyon temizlemeye yardımcı olan yetenek gücünü kaldırıyor ve onun yerine takım savaşındaki gücünü arttırıyoruz. Böylece onu daha güvenilir bir eşya haline getiriyoruz. 
  • YETENEK GÜCÜ: 70 ⇒ 85
  • MÜDAFAA: 1,5 saniyeliğine %75 Hasar Azaltma ⇒ 2,5 saniyeliğine %40 Hasar Azaltma
  • KALDIRILDI DENGE BOZAN: Parçalanmış Kraliçe'nin Tacı artık Müdafaa etkin olduğu sürece 10 ila 40 Yetenek Gücü kazandırmıyor.

Shojin'in Mızrağı

 League of Legends'daki eşyaların cuk oturdukları şampiyonlar illaki olacak. Bu kaçınılmaz bir durum. Asıl önemli olan, eşyaların geniş bir şampiyon havuzu için dengelenmeleri. Çünkü istisnalarla gerektiği gibi ilgilenebiliyoruz. Shojin'in Mızrağı'na dönersek bu eşyanın orta yollu bir dövüşçü eşyası olmasından ve yetenek hızından faydalanmak için uzun çatışma gerektirmesinden genel itibarıyla oldukça memnunuz. Ama şu an biraz fazla güçlü. Bu yamada saldırı gücünü daha da azaltarak erken safhalarda alınabilen ve dayanıklılık sağlayan eşya rolünü vurguluyoruz. 
  • SALDIRI GÜCÜ: 60 ⇒ 55

Statikk Hançer

 Statikk Hançer bu yılın yama notlarından hiç eksik olmadı. Başlangıçta bu eşyaya karma dizilimleri teşvik etmek için yüksek bir yetenek gücü oranı ve eşsiz yanını ön plana çıkarmak için fazlasıyla güçlü bir minyon temizleme etkisi eklemiştik. En nihayetinde bu iki özelliğin de oyunu fazla etkilediğine karar verdik. Bu yamada Statikk Hançer'in minyon temizleme etkisini daha makul bir hale getiriyoruz. Fakat genel güç seviyesi aslında çok yüksek olmadığı için telafi olarak onu güçlendiriyoruz. 
  • SALDIRI GÜCÜ: 45 ⇒ 50
  • MİNYONLARA YÖNELİK ELEKTROŞOK HASARI: 250-350 ⇒ 200

Fırtınabiçen

 Fırtınabiçen, 13.10 Yaması'nda yayınlandığında aşırı güçlüydü, sonra biraz zayıfladı ve daha sonra da zamanla güçlenen bir anlık hasar eşyası olmaması için değiştirildi. Ortalık yatıştıktan ve oyuncular şampiyonları için doğru olan dizilimlere yöneldikten sonraysa Fırtınabiçen'in aslında birazcık zayıf kaldığı belli oldu. Özel etkilerinin gücü genel olarak istediğimiz seviyede sayılır. Dolayısıyla diğer eşyalarla rekabet edebilmesi için sağladığı nitelikleri arttırıyoruz. 
  • SALDIRI GÜCÜ: 50 ⇒ 55

Clash - Ixtal Kupası

 Ixtal Kupası başlıyor! Yaklaşan Ixtal Kupası'nın tarihleri şöyle: 
  • Kayıtların Başlangıcı: 11 Eylül saat 11.00
  • Turnuva Günleri: 16-17 Eylül saat 16.00 - 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)

Yetenek Simgesi Güncellemeleri

 Aşağıdaki şampiyonlar bu yamada gıcır gıcır yetenek simgelerine kavuşuyor! 
  • Blitzcrank
  • Graves
  • Janna
  • Jarvan IV
  • Jayce
  • Lee Sin
  • Leona
  • Malphite
  • Nami
  • Olaf
  • Orianna
  • Varus
  • Vayne
  • Zed

Arena Dereceli Ödülleri

 Arena dereceli ödülleri 18 Eylül'den itibaren dağıtılıyor! Şanlı Gladyatör simgelerinizin tadını çıkarabilmeniz için ödüllerin çoğunun bu tarihten sonraki iki hafta içinde dağıtılmasını planlıyoruz. 

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza'ya Merhaba Diyenler

  • Prestij Yıldız Muhafızı Ekko
  • Prestij Pulsefire Lucian
  • Prestij Ruh Çiçeği Teemo
  • Prestij Savaş Kraliçesi Diana
  • Hextech Kog'Maw
  • Hextech Swain
  • Kristalis Motus Taliyah
  • Arınmış Rengi (Kristalis Motus Taliyah) + Simgesi (Not: Kristalis Motus Taliyah ifadesi 13.19 Yaması'nda eklenecek.)
  • Yıldız Muhafızı Jinx İhtişamlı Rengi

İhtişamlı Mağaza'ya Veda Edenler

  • Prestij Yücelik Yolu Sona
  • Prestij Anima Timi Jinx
  • Prestij True Damage Yasuo
  • Prestij Meka Krallıkları Garen
  • Prestij Vahşi Batılı Talon
  • KOD ADI: Ashe İhtişamlı Rengi
  • Savaş Akademisi Ezreal İhtişamlı Rengi
  • Kristalis Motus Leona
  • Arınmış Rengi (Kristalis Motus Leona) + Simgesi
  • Sağlam Konsantrasyon (Kristalis Motus Leona ifadesi)

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Orianna'nın topu ışınlanarak kendisine döndüğünde normal saldırılarının iptal olmasına yol açan hata giderildi.
  • Ejderlerin Ivern'ün hasarını yok saymasına yol açan hata giderildi.
  • Naafiri'nin W'sunun Sonsuz Uçurum'daki minik efsaneleri hedef alabilmesine yol açan hata giderildi. Köpekler istedi diye Penguşlar ölmez!
  • Janna'nın yeni yetenek simgelerinin güçlendirme ve zayıflatmalarının doğru görünmemelerine yol açan hata giderildi.
  • Kog'Maw'ın katledildiğinde 2,5 kat daha fazla saldırı hızına sahip olmasına yol açan hata giderildi.
  • Jarvan IV'ün R - Afet yeteneğinin durdurulamaz birimleri durdurabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Şampiyonların çantalarında zaten Antik Dönüştürücü varken başka ihtişamlı eşyaları veya ihtişamlı bileşen eşyalarını alabilmelerine yol açan hata giderildi.
  • K'Sante'nin R - Hodri Meydan yeteneğinin ilave dirençlerinin yüzdelik bir kısmını saldırı gücüne doğru bir şekilde dönüştürmemesine yol açan hata giderildi.
  • Zoe'nin W - Büyü Hırsızı yeteneğinin Hızkesen ve Kaniçen eşyalarını kullanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Silahlarının boşta durma animasyonu esnasında Aphelios'un titreşmesine yol açan hata giderildi.
  • Vadi'nin Alameti'nin çatışmayı terk etme mesafesinin olması gerekenden uzun olmasına yol açan hata giderildi.
  • Hextech ve Kimya Ejderlerinin ses efektlerinin Savaş Sisi'nden duyulabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Hextech Ejderi Ruhu'nun ses efektlerinin Savaş Sisi'nden duyulabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Lucian'ın R - İnfaz yeteneğinin W - İntikam Ateşi'nin hareket hızı ilavesini tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Ezreal'ın W - Özüt Akışı yeteneğinin doğrudan saldırı olmayan yetenekler bir kaçınma etkisine karşı kullanıldığında tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Udyr'in E - Alaz Hücum yeteneğiyle büyü kalkanlı bir hedefe saldırıldığında bu yeteneğin hemen yeniden uygulanabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Ejderlerin geri savurma etkisinin bir takıma atanmasına ve Fiora'nın W - Karşı Hamle yeteneği gibi yeteneklerle engellenememesine yol açan hata giderildi.
  • Neeko'nun KDA'sının kılığına büründüğü birime göre değişmesine yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz:



Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !