League Of Legends 13.17 Yama Notları

0

 


League Of Legends 13.17 Yama Notları13.17 Yama Notları

YAZARRiot Riru




 

 13.17 Yaması'nda Kozmik Ana Bel'Veth gibi siz de parıl parıl parlayın!

Bu haftanın yamasında birkaç hedefimiz var. İlk olarak mevcut dövüşçü eşyalarından istediklerini alamayan dövüşçüleri elden geçiriyoruz. Sık sık kırılgan dizilimlere başvuran Aatrox, Hecarim, Vi ve Xin Zhao'nun yetenek setlerine getirdiğimiz değişiklikler bu kapsamda. Bu şampiyonlar artık hem hasar hem de dayanıklılık eşyalarından oluşan dizilimlere yönelebilmeli.

İkinci olarak da bazı dövüşçü eşyalarını güçlendiriyoruz. Bazı eşyaların sağladığı dayanıklılığı arttırıyoruz ve dövüşçülerin ölümcül bir takım savaşında boy göstermek için Kaniçen, Hızkesen veya önemli ölçüde değiştirdiğimiz Shojin'in Mızrağı'nın kazandırdığı dayanıklılığa bel bağlayabilmelerini sağlıyoruz. Shojin'in Mızrağı'na getirdiğimiz güçlendirmelerle, bu eşyayı kartopu etkisinden faydalanmaya başlayan her şampiyon için cazip bir ikinci eşya haline getirmeyi amaçlıyoruz. Bu konuyu Oynanış Gündemi: 13.16 yazısında derinlemesine inceledik, ilginizi çekiyorsa okumadan geçmeyin!

Üçüncü olarak da genel şampiyon dayanıklılığını ele alıyoruz ve son dönemlerde dayanıklılığını yitirmiş bazı şampiyonlara değiniyoruz. Bu yılın başlarında Ölümsüz Kalkanyay'ı kaybeden Yasuo ve Yone'nin dayanıklılığını arttırdık, şimdi de sıra Samira'da. Quinn ve Akshan son dönemlerde daha kırılgan dizilimlere yöneldi, bu yüzden onlar için de bazı değişiklikler mevcut. Ölümsüz Kalkanyay demişken Kanasusamış'ın yanında bu eşyanın da tercih edilmesi için kritik vuruş ve can çalma sağlayan eşyalara ince ayar çekiyoruz. Ayrıca Denge Örtüsü'nü zayıflatarak Demir Solari'nin Broşu'yla aynı hizaya getiriyoruz. Bu değişikliklerin bir araya gelerek şampiyonların son dönemlerde azalan ortalama dayanıklılığının arttırmasını bekliyoruz.

Diğer yandan dört gözle beklenen Mavi Öz Mağazası sonunda geri dönüyor! Bu Mağaza, 6 Eylül saat 23.00'te iki haftalığına kapılarını açıyor. Biriktirdiğiniz mavi özleri 20 Eylül 2023 saat 23.00'te kapılar kapanmadan önce kullanmayı unutmayın. Mavi özünüz azalmışsa ve bir sürü şampiyon kristaliniz varsa geçen yamada getirdiğimiz çoklu ayrıştırma özelliğinden faydalanabilirsiniz.

TFT yama notları burada! 
Lilu "RiotRiru" Cabreros

Yamada Öne Çıkanlar

Kozmik Ana Bel'Veth, Kozmik Paladin Nautilus, Kozmik Paladin Sion, Kozmik Paladinler Nunu ve Willump ve Kozmik Karanlık Yok Oluş Jhin 30 Ağustos 2023 saat 23.00'te çıkıyor.

Şampiyonlar

Aatrox

Pasifin hasar türü büyü hasarına dönüştü. W'nun hasar türü büyü hasarına dönüştü.

 Aatrox'un an itibarıyla en sık görülen dizilimi Draktharr'ın Gece Kılıcı ve Serylda'nın Garezi'nden oluşuyor. Bu dizilim de onu takım savaşlarında fazlasıyla kırılgan kılıyor. Verdiği yüksek hasarla ya çok başarılı oluyor ya da dayanıksızlığı yüzünden acı çekiyor. Pasifini ve W'sunu büyü hasarına dönüştürerek zırh deşme ve zırh delme niteliklerinin, hasarını ve hasar azaltma etkileri sonrasında hesaplanan iyileştirmesini daha az güçlendirmesini sağlıyoruz. Böylece Kaniçen, Hızkesen veya Kara Balta gibi dayanıklılık sağlayan seçenekleri daha cazip hale getiriyor ve Aatrox'u akıncı ile suikastçı kırmasından öte ezergeçer köklerine yeniden yaklaştırıyoruz. 

Pasif - Ölümün Ulağı

  • HASAR TÜRÜ: Fiziksel Hasar ⇒ Büyü Hasarı

W - Cehennem Prangası

  • HASAR TÜRÜ: Fiziksel Hasar ⇒ Büyü Hasarı

Akshan

Can büyüme oranı arttı, zırh büyüme oranı arttı, saldırı gücü büyüme oranı azaldı.

 Geçtiğimiz sene boyunca şampiyon dayanıklılığı, özellikle de kırılgan şampiyonlar için kısmen azaldı. Geçen sene çıkan Dayanıklılık Güncellemesi'nden hemen önceki 12.9 Yaması'na kıyasla hâlâ daha dayanıklılar fakat spesifik olarak nişancılar o güncellemeyle kat ettiğimiz ilerlemenin yarısını yitirdi. Elbette tüm şampiyonlar bundan etkilenmedi ama bazıları bu dayanıklılık kaybını diğerlerinden daha çok hissetti. Bu sorunu çözmek için Yasuo ve Yone'ye önceden değişiklikler getirmiştik, bu yamada da Akshan, Quinn ve Samira'yı ele alıyoruz.

Akshan'ın dizilimleri Aklın Sonu ve Ölümsüz Kalkanyay'ı da barındıran daha dayanıklı ve isabet halinde hasara dayanan dizilimlerden uzaklaştı. Yeni ve başarılı dizilimleriyle bir problemimiz yok ama girdiği çatışmalar artık aşırı hızlı sona eriyor. Hem kendisi hem de rakipleri biraz nefes alabilsin diye bu çatışmaları biraz olsun yavaşlatmak istiyoruz.

Aşağıdaki değişiklikler oldukça küçük. Genel olarak azalan saldırı gücünden ötürü kritik vuruş çarpanları da düşecek. Böylece Mahvolmuş Kralın Kılıcı ile Aklın Sonu gibi isabet halinde hasar veren eşyalarının değeri artacak. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 104 ⇒ 107
  • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,2 ⇒ 4,7
  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3,5 ⇒ 3

Blitzcrank

Taban canı ve büyü direnci arttı, taban saldırı hızı ve saldırı hızı oranı azaldı. Pasifin kalkan değeri düzenlendi. W'nun mana bedeli azaldı, ilave saldırı hızı azaldı. E'nin saldırı gücü oranı arttı, mana bedeli azaldı, şampiyon dışındaki birimlere yönelik ilave hasarı kalktı. R'nin pasifinin hasarı arttı.

 Blitzcrank'in daima kolay anlaşılan bir şampiyon olması hem bizim hem de oyuncuların takdir ettiği bir şey. Dolayısıyla buna yoğunlaşmak istiyoruz. Bu sebeple geçen yıl getirdiğimiz ve Blitzcrank'i ormanda oynamasına yardımcı olan değişiklikleri geri almaya karar verdik. Geçtiğimiz yıl boyunca Blitzcrank'i hem destekte hem de ormanda başarılı hale getirmek zor oldu. Zaten ormanda cazip olduğu dönemde bile oyuncuların Blitzcrank'i ormancı olarak pek tercih etmediğini fark ettik. Bugünden itibaren Blitzcrank'i en popüler konumu olan destek için dengelemeye odaklanacağız. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 633 ⇒ 650
  • BÜYÜ DİRENCİ: 28 ⇒ 32
  • TABAN SALDIRI HIZI: 0,65 ⇒ 0,625
  • SALDIRI HIZI ORANI: 0,7 ⇒ 0,625

Pasif - Mana Bariyeri

  • KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak azami mananın %15-45'i ⇒ Azami mananın %30'u

W - Gazla

  • MANA BEDELİ: 85 ⇒ 75
  • İLAVE SALDIRI HIZI: %30/43/56/69/82 ⇒ %30/40/50/60/70

E - Güç Yumruğu

  • İLAVE FİZİKSEL HASAR: %75 SG (+%25 YG) ⇒ %100 SG (+%25 YG)
  • MANA BEDELİ: 40 ⇒ 25
  • KALDIRILDIŞAMPİYON DIŞI BİRİMLERE YÖNELİK İLAVE HASAR: Bu yetenek artık şampiyon dışı birimlere SG'nin %150'sine (+ YG'nin %125'ine) eşdeğer miktarda ilave hasar vermiyor.

R - Statik Alan

  • PASİFİN HASARI: 50/100/150 (+%50 YG) ⇒ 50/100/150 (+%50 YG) (+%2 Azami Mana)

Elise

Pasifin normal saldırı başına verdiği ilave büyü hasarı ve sağladığı iyileştirme arttı. E'nin sersemletme süresi arttı.

 Elise, örümceklerin kraliçesi olabilir ama şu anda ormanın kraliçesi olmadığı kesin. Orman temizleme becerisi diğer birçok ormancıdan zayıf olduğundan sıklıkla daha çok vakit ve can harcıyor. Bu yüzden de aslında başarılı olması gereken ilk baskınlarda zayıf kalıyor. Ayrıca diğer şampiyonlar ona yetiştiğinde skor alma potansiyelini korumak için kendisini ileri safhalarda da güçlendiriyoruz. 

Pasif - Örümcek Kraliçe

  • NORMAL SALDIRI BAŞINA İLAVE BÜYÜ HASARI: 10/20/30/40 (+%20 YG) ⇒ 12/22/32/42 (+%20 YG)
  • NORMAL SALDIRILARIN İSABET HALİNDE İYİLEŞTİRMESİ: 4/6/8/10 (+%8 YG) ⇒ 6/8/10/12 (+%8 YG)

E - Koza

  • SERSEMLETME SÜRESİ: 1,6/1,7/1,8/1,9/2 saniye ⇒ 1,6/1,8/2/2,2/2,4 saniye

Gnar

Mega Gnar Q'sunun taban hasarı arttı. Mega Gnar W'sunun taban hasarı arttı.

 Gnar son dönemlerde hem tekli sırada hem de profesyonel düzeyde başarıya ulaşmakta zorlanıyor. Onu koridor aşamasında daha güçlü hale getirmek için Mega Q'sunun ve Mega W'sunun taban hasarını arttırıyoruz. Böylece rakiplerine daha sık saldırabilmesini ve elde ettiği avantajlarla öne geçebilmesini umuyoruz. 

Q - Kaya Fırlat (Mega Gnar)

  • FİZİKSEL HASAR: 25/70/115/160/205 (+%140 SG) ⇒ 45/90/135/180/225 (+%140 SG)

W - Göçert (Mega Gnar)

  • FİZİKSEL HASAR: 25/55/85/115/145 (+%100 SG) ⇒45/75/105/135/165 (+%100 SG)

Hecarim

Taban manası, taban mana yenilenmesi ve mana yenilenmesi büyüme oranı arttı, mana büyüme oranı azaldı. Q'nun mana bedeli azaldı. W'nun mana bedeli azaldı, mutlak sömürü oranı azaldı.

 Hecarim'in şu anki dizilimleri oldukça kırılgan. Aslında Shojin'in Mızrağı'nı da dahil etmeye başlaması güzel fakat hâlâ Draktharr'ın Gece Kılıcı'nı ve Manaveren'i almaktan geri durmuyor. Öncelikle Manaveren'i alma sebeplerini azaltıyoruz. Hâlâ almaya devam ederse artık hasarı daha az olacak. Almazsa da mana sorunları eskisi kadar zorlamayacak. Manaveren almak zorunda kalmadığında diğer dövüşçü eşyalarına yöneleceğini düşünüyoruz.

Ayrıca Hecarim'in şu anki en iyi eşyası bu yamada güçlendirilen Shojin'in Mızrağı. Sırf bu sistem değişikliklerinden ötürü bile oldukça güçlenmesini bekliyoruz. Bu yüzden de önlem olarak kendini iyileştirme kabiliyetini zayıflatıyoruz. Diğer eşyalardan edineceği ilave can, bu zayıflatmayı kapatmaya yetip de artacaktır bile. Fakat iyi bir konumda olduğundan emin olmak için takipte kalacağız ve gerekirse müdahale edeceğiz. 

Taban nitelikler

  • TABAN MANA: 277 ⇒ 280
  • MANA BÜYÜME ORANI: 60 ⇒ 40
  • TABAN MANA YENİLENMESİ: 6,5 ⇒ 7
  • MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,6 ⇒ 0,8

Q - Galeyan

  • MANA BEDELİ: Bütün yetenek seviyelerinde 30 ⇒ 28/26/24/22/20

W - Dehşetin Ruhu

  • MANA BEDELİ: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/65/70
  • MUTLAK SÖMÜRÜ: Verilen hasarın %25'i (100 SG başına +%2) ⇒ Verilen hasarın %20'si (Not: Hâlâ azaltma etkileri sonrası hasarı baz alıyor.)

Kayn

W'nun saldırı gücü oranı azaldı.

 Kayn bir süredir dehşet saçıyor. Dolayısıyla güç seviyesini düşürmek için bir büyük bir değişiklik yapıyoruz. Şu an için özellikle yüksek beceri düzeylerinde Gölge Suikastçı biçimi Darkin biçimine kıyasla daha etkili. Haliyle Gölge Suikastçı'yı daha çok etkileyen bir zayıflatma getiriyoruz. Zaten W'su rakiplerine pek karşı hamle imkânı tanımadığından bu yeteneği zayıflatarak hem Kayn'in bu sinir bozucu dürtme potansiyelini azaltıyor hem de iki biçimi için belirlediğimiz hedefleri tutturuyoruz. 

W - Kasvet Dalgası

  • FİZİKSEL HASAR: 90/135/180/225/270 (+%130 İlave SG) ⇒ 85/130/175/220/265 (+%110 İlave SG)

Yaşam Kalitesi Değişikliği

  • YENİ BEN, YENİ CAN VE YENİ MANA: Artık Gölge Suikastçı veya Darkin Katil biçimlerine dönüştüğünde Kayn azami canını ve manasını tamamen yeniliyor (Not: Bu özellik ARAM modunda devre dışı.).

Kha'Zix

Q'nun saldırı gücü oranı azaldı.

 Aynı Kayn gibi Kha'Zix de son aylarda ormanda fazla etkili. Ufak bir zayıflatmanın yeterli olacağını düşünüyoruz. Kha'Zix'in Hiçlik Dikenleri yeteneğinin dürtme potansiyelini azaltmak yerine Q'sunu hedef alıyoruz. Çünkü dürtmeden kaçınmak için oyuncular minyonların veya takım arkadaşlarının arkasına saklanabiliyor. Bu yüzden tüm gücüyle saldırdığı durumlarda onu zayıflatmayı tercih ettik. Hasarının fazlasıyla azalmasını beklemiyoruz ama öne geçtiğinde artık pençeleri o kadar da keskin olmayacak. 

Q - Korkularından Beslen

  • FİZİKSEL HASAR: 70/95/120/145/170 (+%115 İlave SG) ⇒ 70/95/120/145/170 (+%110 İlave SG)

Kindred

E'nin yavaşlatması ve eksik can yüzdesine bağlı hasarı azaldı.

 Elimizden geleni yapmamıza rağmen bir türlü tekli sıranın yüksek beceri düzeylerini Kindred'ın tekelinden kurtaramadık. Bu kez Kindred'ın baskın gücünü hedef alıyoruz. Umarız rakipleri artık rahat bir nefes alabilir. Ayrıca yetenek setinden elde ettiği taban hasarı azalttığımız için Kindred'ın genellikle Sterak'ın Güvencesi gibi dayanıklılık eşyaları yerine daha çok hasar odaklı dizilimlere yönelmesini bekliyoruz. 

E - Karabasan

  • FİZİKSEL HASAR: 80/100/120/140/160 (+%80 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %8'i (+ damga başına %0,5)) ⇒ 80/100/120/140/160 (+%80 İlave SG) (+ hedefin eksik canının %5'i (+ damga başına %0,5))
  • YAVAŞLATMA: 1 saniyeliğine %50 (100 YG başına +%5) ⇒ 1 saniyeliğine %30 (100 YG başına +%5)

Lux

Taban mana yenilenmesi azaldı. Pasifin hasarı arttı. Q'nun bekleme süresi artık yetenek seviyesine bağlı olarak azalıyor. E'nin taban hasarı azaldı.

 Bu yamada Lux'ın orta koridorda hasar odaklı bir taşıyıcı olarak parıldamasını sağlıyor ve bunu yaparken onu destek rolünde fazla güçlendirmemeye dikkat ediyoruz. Mana yenilemesini zayıflatarak destek Lux'ın ışığını biraz kısıyoruz. Bunun telafisi olarak da Q'sunun bekleme süresini seviye başına azaltıyor ve pasifinin hasarını arttırıyoruz. Bu değişikliklerle birlikte Lux'ın yetenekli ellerde Vadi'de daha çok ışık saçabileceğini düşünüyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN MANA YENİLENMESİ: 8 ⇒ 7

Pasif - Aydınlanma

  • BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 20-190 (+%20 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-200 (+%25 YG)

Q - Işık Bağı

  • BEKLEME SÜRESİ: Bütün yetenek seviyelerinde 11 saniye ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 saniye

E - Işık Patlaması

  • BÜYÜ HASARI: 70/120/170/220/270 (+%80 YG) ⇒ 65/115/165/215/265 (+%80 YG)

Naafiri

Taban canı azaldı. Pasifin bekleme süresi arttı, tazılar artık yakın dövüş saldırılarından ilave hasar alıyor. Q'nun hasarı ve iyileştirmesi azaldı. E'nin hasarı azaldı.

 Önceki yamada getirdiğimiz zayıflatmalara rağmen Naafiri hâlâ fazlasıyla dişli bir rakip. Bu yamada tazıların bekleme süresini arttırıyoruz. Böylece koridorda rahat bir nefes almak için tazıları kesmek daha etkili bir strateji haline gelecek ve Naafiri'yi onları korurken daha özenli olmaya zorlayacak. Ayrıca Naafiri'nin yakın dövüşçülere karşı iki Q yeteneğini de isabet ettirebilmesi çok basit olduğu için yakın dövüşçü şampiyonların sürüyü temizlemesini kolaylaştırıyoruz.

Aynı şekilde 2. Q'sunun dürtme ve iyileştirme potansiyelini azaltıyor ancak infaz gücünü aynı bırakıyoruz. Yani her iki Q yeteneğini de isabet ettirebilmek hâlâ önemli ama artık yüksek canlı hedeflere karşı o kadar da etkili değil. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 650 ⇒ 635

Pasif - Tazılar Sofrası

  • BEKLEME SÜRESİ: Seviyeye bağlı olarak 25-10 saniye ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-15 saniye
  • YENİOTUR BAKALIM KUÇU: Naafiri'nin tazıları artık yakın dövüş saldırılarından %100 İlave Hasar alıyor.

Q - Darkin Hançerleri

  • YENİDEN KULLANIMIN ASGARİ HASARI: 35/50/65/80/95 (+%70 İlave SG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%40 İlave SG)
  • YENİDEN KULLANIMIN AZAMİ HASARI: 70/100/130/160/190 (+%70 İlave SG) ⇒ 60/90/100/130/180 (+%70 İlave SG)
  • YENİDEN KULLANIMIN İYİLEŞTİRME MİKTARI: 45/65/85/105/125 (+%40 İlave SG) ⇒ 45/60/75/90/105 (+%40 İlave SG)

E - Karnını Deş

  • ATILMANIN VERDİĞİ FİZİKSEL HASAR: 35/50/65/80/95 (+%60 İlave SG) ⇒ 35/50/65/80/95 (+%50 İlave SG)
  • ETRAFINA VERDİĞİ FİZİKSEL HASAR: 65/100/135/170/205 (+%90 İlave SG) ⇒ 65/100/135/170/205 (+%80 İlave SG)

Orianna

Can büyüme oranı arttı. W'nun taban hasarı arttı.

 Orianna son zamanlarda dans derslerini sürekli kaçırır oldu. Bu durum özellikle de orta safhalarda güç artışı elde etmesi gereken zamanlarda geçerli. Mekanik Kız'ın erken safhalardaki zayıflığını korumak istiyoruz ama en kuvvetli olduğu ve W'sunu rakiplere tutarlı bir şekilde isabet ettirebildiği durumlarda gücünü hissedebilmesini istiyoruz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 105 ⇒ 110

W - Komut: Uyumsuzluk

  • BÜYÜ HASARI: 60/105/150/195/240 (+%70 YG) ⇒ 70/120/170/220/270 (+%70 YG)

Quinn

Can büyüme oranı arttı. Q'nun taban hasarı azaldı. E'nin taban hasarı azaldı.

 Daha önce de dediğimiz gibi (ayrıntılı bilgi yukarıdaki Akshan bölümünde) geçtiğimiz yıldan bu yana bazı şampiyonların dayanıklılığı epey azaldı. Dayanıklılığını kaybeden şampiyonlardan biri olan Quinn de biçici tarzı eşya dizilimlerinden (Aklın Sonu, Mahvolmuş Kralın Kılıcı, eski Kanasusamış) tamamen hasar odaklı ve genelde zırh deşme içeren agresif dizilimlere yöneldi.

Quinn'in oynanış tarzını biraz yavaşlatıp anlık hasar yerine eskisi gibi saldırı hızına odaklanmasını istiyoruz. Bunun yanı sıra arayı kapatan rakipleri ona tek atmasın diye kolcunun temel dayanıklılığını da yeterli miktarda arttırıyoruz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 99 ⇒ 107

Q - Kör Eden Saldırı

  • FİZİKSEL HASAR: 20/45/70/95/120 (+%80/90/100/110/120 SG) (+%50 YG) ⇒ 20/40/60/80/100 (+%80/90/100/110/120 SG) (+%50 YG)

E - Pike

  • FİZİKSEL HASAR: 40/70/100/130/160 (+%20 İlave SG) ⇒ 40/65/90/115/140 (+%20 İlave SG)

Samira

Taban canı arttı.

 Yakın zamanda yüksek miktarda dayanıklılık kaybeden son nişancımız da Samira. Kalkanyay olmadan erken safhada hayatta kalmakta epey zorlanıyor. Skor alıp E'sini sıfırlamaya odaklandığı oynanışından dolayı elbette biraz risk alması gerektiğini düşünüyoruz. Ayrıca ikinci eşya olarak Kalkanyay'ı alıp hasarı ikinci plana atmak isteyen oyuncuları da anlıyoruz. Ancak gösterişli nişancımızın erken safhalarda agresif oynayabilmesini kolaylaştırmak için taban dayanıklılığını biraz arttırıyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 600 ⇒ 630

Tryndamere

Saldırı menzili arttı. Saldırı gücü azaldı.

 Tryndamere rakiplerini korkudan tir tir titretmekte bir süredir zorlanıyor. Bu yüzden onu modern yakın dövüşçülerle aynı seviyeye getirebilmek için biraz güçlendiriyoruz. Trundle, Master Yi ve Darius gibi pek çok yakın menzilli biçicinin saldırı menzili 175 olduğundan ölümsüz barbarımızın da bu değişiklikle daha doğal bir oynanış sunacağını düşünüyoruz. Öte yandan 50 Saldırı Menzili epey fazla. Bu yüzden önlem olarak Tryandemere'in taban saldırı gücünü zayıflatıyor ve böylece ilk birkaç seviyede tam gücüyle saldırdığı durumlarda öne geçmesini zorlaştırıyoruz. Yine de bu güncellemenin ardından Tryndamere'i yakından takip edeceğimizin altını çizelim. 

Taban nitelikler

  • SALDIRI MENZİLİ: 125 ⇒ 175
  • SALDIRI GÜCÜ: 72 ⇒ 68

Twisted Fate

Q'nun hasarı arttı.

 Twisted Fate'in eline tekli sırada bir süredir istediği kartlar gelmiyor. Dahası profesyonel düzeyde de şansının yaver gittiği pek söylenemez. Bu yüzden ona el altından biraz koz vermek istiyoruz. Twisted Fate'in sık sık kullandığı Q yeteneğinin hasarını arttırarak yalnız başına da rakipleriyle boy ölçüşebilmesini amaçlıyoruz. Bu değişikliğin özellikle de rakiplerine fazla yaklaşamadığı ileri safhalarda etkili olacağını düşünüyoruz. Bundan sonra onu yürüyen bir sarı kart olarak görmek yok. Zira şanslı İskambil Ustamız, artık bir dürtme ustası olacak! 

Q - Koz: Ölüm

  • BÜYÜ HASARI: 60/100/140/180/220 (+%80 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%90 YG)

Vex

Q'nun taban hasarı arttı. W'nun bekleme süresi azaldı.

 Vex bir süredir normalden çok daha fazla oflayıp pufluyor. Dolayısıyla onu birazcık keyiflendirmek istiyoruz. Bu güncellemeyle yeteneklerinin erken safhalardaki gücünü arttırmayı amaçlıyoruz. Ancak bunu yaparken onun güçlü olduğu eşleşmelerde yenilmez olmaması için rakiplerini oradan oraya atılmaya zorlayan yeteneklerini güçlendirmekten kaçınıyoruz. 

Q - Buhran Dalgası

  • BÜYÜ HASARI: 60/105/150/195/240 (+%70 YG) ⇒ 70/115/160/205/250 (+%70 YG)

W - Kişisel Alan

  • BEKLEME SÜRESİ: 20/18/16/14/12 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye

Vi

Pasifin kalkanının can oranı arttı. W'nun bekleme süresi azaltması arttı. E'nin bekleme süresi azaldı. R'nin hasarı azaldı.

 Vi, bu yıl dur durak bilmeyen bir dengeleme furyasına kapıldı. Kendisi tekli sırada epey zayıf bir konumda ve bu da yetmezmiş gibi 13.13 Yaması'ndaki zayıflatmalardan beri profesyonel düzeyde de neredeyse hiç tercih edilmiyor. Şimdiye kadarki değişikliklerle Vi'ın tamamen bir tank ya da suikastçı olmak yerine daha çok ikisinin ortasında bir dövüşçü rolüne sahip olmasını amaçlıyorduk. Dolayısıyla bu güncellemeyle normal saldırılarını ve W'sunu esas hayatta kalma aracı olarak daha değerli hale getiriyoruz.

E'sine gelen değişiklik sayesinde oyuncular ikinci yetenek olarak E yerine W'yu geliştirebilecek. Bunun yanı sıra ultisindeki zayıflatma tekli sıradan ziyade profesyonel düzeye yönelik. 

Pasif - Patlama Kalkanı

  • KALKAN GÜCÜ: %10 Azami Can ⇒ %12 Azami Can

W - Ezici Darbeler

  • PASİFİN BEKLEME SÜRESİ AZALTMASI: 3 saniye ⇒ 4 saniye

E - Yılmaz Güç

  • BEKLEME SÜRESİ: 14/12,5/11/9,5/8 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye

R - Son Uyarı

  • FİZİKSEL HASAR: 150/325/500 (+%110 İlave SG) ⇒ 150/275/400 (+%90 İlave SG)

Xerath

Taban mana yenilenmesi azaldı. Pasifin katledilen birim başına iade edilen bekleme süresi arttı. W'nun mana bedeli arttı.

 Xerath destek rolünde rakiplerini üsse dönmeye zorlayana kadar dürtebildiği için tekli sırayı kasıp kavuruyor. 13.14 Yaması'yla gelen güçlendirmeler daha çok orta koridora yönelik olsa da galibiyet oranlarına göre bu değişikliklerden halihazırda gayet güçlü olan destek rolü de nemalanmış. Xerath orta koridorda şu an makul bir performans sergiliyor. Bu yüzden mana yenilemesini azaltarak orta koridordaki durumunu pek etkilemeden özellikle de onu destek rolünde zayıflatmayı amaçlıyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN MANA YENİLENMESİ: 8 ⇒ 6,85

Pasif - Mana Akını

  • KATLEDİLEN BİRİM BAŞINA İADE EDİLEN BEKLEME SÜRESİ: 2 saniye ⇒ 2,5 saniye

W - Yıkım Bölgesi

  • MANA BEDELİ: 70/80/90/100/110 ⇒ 80/90/100/110/120

Xin Zhao

Pasifin iyileştirmesi düzenlendi.

 Xin Zhao dizilimlerinde sık sık yer verdiği Kararma ve Mahvolmuş Kralın Kılıcı gibi eşyalardan ötürü tam bir dövüşçü sayılmaz. Elbette bu olumsuz bir durum olmasa da kendisinin Üçlü Kuvvet ya da Kara Balta gibi daha çeşitli niteliklere sahip eşyalardan da hakkını vererek faydalanabilmesini istiyoruz. Pasif yeteneğine azami can oranı ekleyerek kargılı savaşçının Tahsildar ve Canbiçen gibi tamamen hasar odaklı eşyalar yerine biraz daha dayanaklılığını arttıran seçeneklere yöneleceğini düşünüyoruz. 

Mücadele Azmi'ndeki değişiklik Xin Zhao hiç eşya almadığında doğrudan bir güçlendirme, dizilimindeki eşyaların hepsi SG kazandırıyor ve azami canını hiç arttırmıyorsa zayıflatma ancak diziliminde Üçlü Kuvvet, Kaniçen ya da Kara Balta gibi tek bir karma dayanıklılık eşyası bile bulunuyorsa yine güçlendirme sayılabilir.


Pasif - Mücadele Azmi

  • ÜÇÜNCÜ YÜK BAŞINA İYİLEŞTİRME: Seviyeye bağlı olarak 6-74 (+%10 SG) (+%65 YG) ⇒ 1/6/11. seviyelerde azami canın %3/3,5/4'ü (+%65 YG)

Zoe

Taban can yenilenmesi arttı. Büyü direnci eksiltmesi arttı.

 Zoe'yi oynaması daha kolay hale getirecek birkaç değişiklik yapıyoruz. E'sinin büyü direnci azaltması artık her seviyede en yüksek değere sahip olsa da bu değişikliğin oyunun erken safhalarında rakip büyü direncini arttırmadıkça pek bir etkisi olacağını düşünmüyoruz. Ayrıca Zoe'nin taban can yenilemesini de arttırıyoruz zira kendisi aşırı kırılgan bir şampiyon olmasına rağmen erken safhalarda kazançlı hasar takasına girebilmek için rakibine yaklaşmak zorunda. Bu değişiklik sayesinde koridor aşamasında daha fazla yaramazlık yapabileceğini düşünüyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN YENİLENMESİ: 6,5 ⇒ 7,5

E - Hınzır Uyku Baloncuğu

  • BÜYÜ DİRENCİ AZALTMA: %20/22,5/25/27,5/30 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde %30

Eşyalar

Kanasusamış

 Kanasusamış, oyunu önde götüren oyuncuların zevk için aldıkları bir eşya olmasına karşın biraz fazla güçlüydü. Eşyanın yeni hali onu oyunda epey iyi bir konuma taşıdığı ve oyuncuların kalkan sağlayan iki eşyayı aynı dizilimde kullanabilmelerinin önüne geçebildiği için mutluyuz. Ancak yine de ufak tefek bazı ayarlamalar yapmamız gerekiyor. Bu güncellemeyle amacımız tutarlılık adına Kanasusamış'ı Mutlak Odak'la aynı hizaya getirip aynı anda etkinleşmesini sağlamak. 
  • TIKIN ETKİSİNİN İLAVE SG İÇİN CAN GEREKSİNİMİ: Can %50'nin üstündeyken ⇒ Can %70'in üstündeyken

Draktharr'ın Gece Kılıcı

 Bu güncellemeyle Draktharr'ın pasifinin diğer "hedef alınamaz" etkileriyle (kuleler hariç) aynı işleve sahip olmasını sağlamayı amaçlıyoruz. Bu sayede eşyanın etkisinin oyuncular için daha anlaşılır olacağını düşünüyoruz. Ayrıca pasifinden hasar görmezlik etkisini de kaldırıyoruz çünkü Tutuştur gibi bir etkiyle katledeceğiniz kesin bir rakibi Draktharr gibi bir eşyanın kurtaramaması gerekiyor. 
  • KALDIRILDIHEPİNİZ AYNISINIZ: Görünmez Avcı pasifi hedef alınamaz kılan diğer etkilerle işlevsel yönden aynı olacak şekilde değiştirildi. Draktharr'ın Gece Kılıcı kule atışlarını hâlâ engellemiyor.
  • KALDIRILDI KAÇABİLİR AMA SAKLANAMAZ: Artık kullanıcı hedef alınamaz durumdayken hasar alabiliyor.
  • YENİ AMA YİNE DE KAÇABİLİR: Artık tetiklendiğinde kule dışındaki rakip atışlarını engelliyor.

Denge Örtüsü

 Denge Örtüsü devamlı olarak üstün performans gösteren, tank destekler için son derece kuvvetli bir ihtişamlı eşyası. Gücünden dolayı farklı sınıflar tarafından da tercih ediliyor. Eşyanın bedeli, sağladığı nitelikler ve tarifi Demir Solari'nin Broşu'yla birebir aynı. Bu da demek oluyor ki eşyanın aşırı güçlü olan tarafı özel pasifi! Evreka! 
  • IŞIMA HASAR ARTIŞI: %10 ⇒ %7

Kaniçen

 Kaniçen dayanıklılık sağlamasıyla ön plana çıkması gereken bir dövüşçü eşyası. Mümkün olduğunca uzun süre hayatta kalmak isteyen dövüşçülerin ilk tercihi olmalı. Bu konuda onlara yardımcı olmak adına eşyanın verimini ve sağladığı dayanıklılığı arttırıyoruz. 
  • EŞYA TARİFİ: Demirdiş Kırbacı + Caulfield'ın Savaş Çekici + Alazcevher ⇒ Demirdiş Kırbacı + Ağırkan + Alazcevher (Not: Toplam bedeli değişmedi.)
  • CAN: 300 ⇒ 400

Ölümsüz Kalkanyay

 Ölümsüz Kalkanyay şu anda biraz zayıf bir konumda olsa da artık iyi bir ilk eşya tercihi olmamasından dolayı oldukça memnunuz. Çünkü koridordaki şampiyon etkileşimlerini çok çabuk anlamsız hale getiriyor. Ancak ikinci eşya olarak tercih edildiğinde de oyuncular Ebedi Kılıç, Rüzgârın Hiddeti veya Navori Seribıçakları gibi yüksek değere sahip eşyaları ertelemiş oluyor. Bu da onlar için çok büyük bir kayıp. Bu güç değiş tokuşu kararını oyunculara bırakmayı makul buluyoruz. Bu nedenle eşyayı biraz daha erkenden cazip kılmak adına kalkan değerini arttırıyoruz. Genel olarak oyuncuların kritik vuruşlu can çalma eşyası olarak Ölümsüz Kalkanyay ve Kanasusamış'ı eşit oranda tercih ediyor olmasından memnunuz. 
  • CAN SİMİDİ: 11-18. seviyelerde 215-500 ⇒ 11-18. seviyelerde 290-500

Shojin'in Mızrağı

 Bu yamada Shojin'in Mızrağı'nı sağlam bir ortasıklet dövüşçü eşyasına dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Daha fazla şampiyon tarafından tercih edilmesini sağlamak adına niteliklerini arttırıyor ve özel pasifini diğer dört eşyaya kıyasla büyük oranda güçlendiriyoruz. Bu güçlendirmelerin Hecarim ve Jax gibi şampiyonları çok mutlu etmesini ve bazı yeni şampiyonların da dikkatini çekmesini umuyoruz. Denge seviyesinin çok üstünde veya altında kalan eşyaları yakından takip edeceğiz fakat dövüşçülerin onlara fazladan 500 Can kazandıran eşyalar alabildiği bir senaryonun oyun için genel olarak daha sağlıklı olduğunu düşünüyoruz. 
  • EŞYA TARİFİ: Caulfield'ın Savaş Çekici + TEK Kılıcı + Alazcevher ⇒ Caulfield'ın Savaş Çekici + Kazma + Alazcevher
  • BİRLEŞTİRME BEDELİ: 100 ⇒ 525 (Not: Eşyanın toplam bedeli değişmedi.)
  • SALDIRI GÜCÜ: 65 ⇒ 60
  • CAN: 350 ⇒ 500
  • EJDERHA GÜCÜ: 8 (+%8 İlave SG) Yetenek Hızı (yakın dövüşçü şampiyonlar için) / 6 (+%6 İlave SG) (menzilli şampiyonlar için) ⇒ 16 (+%4 İlave SG) Yetenek Hızı (yakın dövüşçü şampiyonlar için) / 12 (+%3 İlave SG) Yetenek Hızı (menzilli şampiyonlar için) (Not: Bu güçlendirme yalnızca 200 İlave SG öncesinde geçerlidir.)

Statikk Hançer

 13.10 Yaması'nda Statikk Hançer'in yetenek gücü oranına getirdiğimiz değişikliğin amacı eşyayı Nashor'un Dişi ve eski Guinsoo'nun Hiddeti gibi bir karma eşyaya dönüştürmekti. Böylece hem normal saldırılarıyla hasar vermek isteyen hem de yetenek gücüyle güçlenen şampiyonlar için uygun olacaktı. Kai'Sa ve Varus gibi çoğu karma dizilimli şampiyon için bu değişiklik oldukça iyi sonuç verdi. Ancak Gece Tırpanı'yla olan etkileşimini zayıflatmamıza rağmen Statikk Hançer, LeBlanc'ın olmazsa olmaz eşya tercihi haline geldi. Bu nedenle Statikk Hançer'in yetenek gücü dizilimleriyle uyumunu biraz daha azaltmamız gerekiyor. 
  • ŞAMPİYONLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: Seviyeye bağlı olarak 100-180 (+%30 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 100-180 (+%15 YG)

Hızkesen

 Bu eşya oldukça güçlü olsa da şu anki haliyle onu etkili şekilde kullanabilecek şampiyon sayısı son derece az. Bu ufak güçlendirmeyle birlikte Kaniçen'den daha fazla hasar veren fakat daha az dayanıklılık sağlayan bir eşya haline gelen Hızkesen, bunun yanında saldırı hızı seçeneği olarak Üçlü Kuvvet'ten daha kuvvetli bir dayanıklılık eşyası olacak. 
  • CAN: 300 ⇒ 375

Rünler

Geleceğin Pazarı

 Geleceğin Pazarı aşırı güçlü bir rün ve roller arasında en çok ormancılar tarafından tercih ediliyor. Bu değişiklikle rün seçeneklerine denge getirip ormandaki gücünü bir miktar zayıflatıyoruz. 
  • BORÇ SINIRI: Başlangıçta 145 Altın + Dakika Başına 5 Altın ⇒ Başlangıçta 100 Altın + Dakika Başına 8 Altın (Not: Güçlendirme 18. dakikadan itibaren etkisini göstermeye başlıyor.)

Sistemler

GERİYE DÜŞME DENEYİMİ


 Ormandaki geriye düşme deneyimi çoğu zaman istenildiği gibi çalışsa da bazı ender durumlarda geriye düşme deneyimi kazanan rakip aslında o kadar da geride olmayabiliyor. Bunun sebebiyse ortalama seviye hesaplamasının yuvarlama usulüyle çalışmasıydı. Bu yüzden bazı ender durumlarda oyuncular ortalamanın ucu ucuna iki seviye gerisindeyken yuvarlama sonucunda üç seviye gerisindeymiş gibi algılanıyordu ve geriye düşme deneyimi devreye giriyordu. Hesaplamayı sadece üste doğru yuvarlanmayacak şekilde değiştirerek çok nadir gerçekleşen bu tür durumları ortadan kaldırıyoruz. Bu sayede rakip ormancılar haksız şekilde oyuna tekrar ortak olamayacak. 

EJDERLERİN SABRI


 Tüm ejderlere bu yamada bir sabır çubuğu ekliyoruz! Tıpkı diğer harita hedefleri gibi ejderler de ne zaman çatışmayı terk edeceklerini belirten bir göstergeye sahip olacak. Ejder menzilin dışına çıkarıldığında sabır çubuğu azalmaya başlayacak. Bu değişikliğin ejderin menzilini tam anlamıyla bilmeyenler için daha net hale getirmesini ve daha tutarlı bir ejder kesme deneyimini desteklemesini umuyoruz.

İşlevsel bir sabır çubuğu ve menzil göstergesi eklemenin tek yolu ejder yapay zekâsını baştan aşağı yenilemekti, bu yüzden birkaç küçük değişiklik göreceksiniz. Yani artık ejderlerin çatışma ortasında bir anda zıplamaya başlaması gibi saçmalıklarla karşılaşmayacaksınız ve çatışmayı terk etme menzillerinde ufak farklılıklar göreceksiniz. 
  • YENİ SABIRSIZ EJDERLER: Tüm ejderlere sabır çubuğu ve çatışmayı terk etme göstergesi eklendi.

ARAM Düzenlemeleri

GÜÇLENDİRMELER

  • Anivia: %100 Alınan Hasar ⇒ %95 Alınan Hasar
  • Gnar: 0 Toplam Saldırı Hızı Artışı ⇒ %2,5 Toplam Saldırı Hızı Artışı
  • Kennen: %100 Verilen Hasar ⇒ %105 Verilen Hasar
  • Trundle: %95 İyileştirme Gücü ⇒ %100 İyileştirme Gücü
  • Zilean: 0 Yetenek Hızı ⇒ 10 Yetenek Hızı

ZAYIFLATMALAR

  • Brand: 0 Yetenek Hızı ⇒ -10 Yetenek Hızı
  • Kayle: %103 Alınan Hasar ⇒ %105 Alınan Hasar
  • Maokai: %105 Alınan Hasar ⇒ %110 Alınan Hasar
  • Nasus: %105 Alınan Hasar ⇒ %110 Alınan Hasar
  • Samira: %100 Alınan Hasar ⇒ %105 Alınan Hasar
  • Tryndamere: %115 Verilen Hasar ⇒ %110 Verilen Hasar
  • Vladimir: %100 İyileştirme Gücü ⇒ %90 İyileştirme Gücü

GİDERİLEN HATALAR

  • Viego'nun pasifi Kralın Hükmü'nü kullanarak bir rakibi ele geçirdikten sonra Sonsuz Uçurum'da eşya alabilmesini sağlayan hata giderildi.

Mavi Öz Mağazası

 Mavi Öz Mağazası geri döndü! Mavi özlerinizi 6 Eylül saat 23.00'ten itibaren renkler, aksesuarlar ve çok daha fazlasını almak için kullanabileceksiniz. Mağaza 20 Eylül saat 23.00'e kadar açık kalacak. Fırsatınız varken uğramayı unutmayın! 

Yeni Şampiyon Çizimi Simgeleri

 Bu yamada 164 şampiyon için şampiyon çizimleri çıkarıyoruz! Çizimlerin her biri Mağaza'dan 250 RP karşılığında alınabilecek. 

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİKLERİ

  • Lobi içi sohbet penceresinin görünürlüğünü iyileştirmek adına geçici metinler, yeni yazı tipleri ve yazı renkleri eklendi.
  • Lobideyken "Enter" tuşuna basmak artık sohbette yazmayı etkinleştiriyor.
  • Rol ve rol açıklamasının arasına görsel açıklayıcılar eklendi.
  • LoL İstemcisi'nin dereceli tablosundaki performansı büyük ölçüde iyileştirildi. Sayfa artık çok daha hızlı yükleniyor ve liste çok daha akıcı şekilde kaydırılabiliyor.

GİDERİLEN HATALAR

  • Donmuş Yürek'in kar tanesi görsel efektinin şampiyon dışındaki birimlerin üzerinde çıkmasına yol açan hata giderildi.
  • Şifa'nın iyileştirilen takım arkadaşına hareket hızı sağlamamasına yol açan hata giderildi.
  • Sett'in ultisi Yürek Hoplatan'ın havaya savurması bir büyü kalkanı tarafından engellendiğinde yeteneğin hedefleri çok daha uzun süre boyunca sindirmesine yol açan hata giderildi.
  • Antrenman Modu'nda Hedef Kuklası'nın adının "Bilinmiyor" olarak görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Draven'ın ultisi Ölüm Pervanesi'nin yollanırken ve geri dönerken yanlış ses efektini çıkarmasına yol açan hata giderildi.
  • Taliyah'nın ultisi Örgü Duvar'ın animasyon hızının olması gerekenden daha yavaş görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Camille'in pasifi Değişken Savunma sayesinde kılık değiştirmiş haldeki Neeko'yu fark edebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Aery'yi Çağır'ın üsse dönerken görüş sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Sylas'ın E - Kaçır yeteneğinin rakiplere uyguladığı kitle kontrolünün süresinin yanlış olmasına yol açan hata giderildi.
  • Twisted Fate'in ultisi Son Perde'nin göz görsel efektinin normalden daha uzun süre kalmasına yol açan hata giderildi.
  • Totemlerin destansı canavarlar tarafından kenara itildiğinde görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Totemlerin bulunduğu noktanın tam üstüne atılan şampiyonların Kâhin Merceği tarafından açığa çıkarılmasına yol açan hata giderildi.
  • Yaşam Kaynağı'nın Lucian'ın pasifi Işık Silahşoru'nun tetiklenmesini engellemesine yol açan hata giderildi.
  • Lissandra, Q - Keskin Buz yeteneğini kullandığında kitle kontrolüne maruz kalırsa yeteneğin iptal olmasına yol açan hata giderildi.

GİDERİLEN KOSTÜM HATALARI

  • Dehşet Gecesi Nautilus'ün modelinin Q - Demir At yeteneği kullanıldığında kasıtsız şekilde hareket etmesine yol açan hata giderildi.
  • Shan Hai Parşömenleri Jhin'in hareketli arayüze sahip olmamasına yol açan hata giderildi.
  • Kozmik Karanlık Jhin'in ultisi Son Perde ve pasifi Suflör'ün repliklerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
  • KOD ADI: Zed'in pasifi Düşene Tekme'yi tetikleyen saldırılar yaptığında alt bedeninin donup kalmasına yol açan hata giderildi.
  • Ejderkatili Kayle'ın dönüş animasyonundaki sisin dikdörtgen biçiminde görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Zihin Harekâtçısı Sona'nın pasifi Baskın Akor kullanıma hazır hale geldiğinde görsel efekt arayüzünün bozulmasına yol açan hata giderildi.
  • Tatlı Pastane Soraka, Q - Yıldız Yağmuru yeteneğini bir rakibe isabet ettirdikten sonra yeteneğin ilave hareket hızı efektinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Prestij Yücelik Yolu Sona'nın arayüz simgesinde kostümün prestij olmayan halinin açılış görselinin kullanılmasına yol açan hata giderildi.
  • Yücelik Yolu Kayle'ın skor tablosu ve mini harita simgesinin Kayle'ın 11. seviyedeki açılış görseli değişikliklerini yansıtmamasına yol açan hata giderildi.
  • Meka Krallıkları Jax'in E - Karşı Saldırı yeteneğinin görsel efektinin bu yetenekle tek kullanımda birden fazla saldırıyı engelledikten sonra takılı kalmasına yol açan hata giderildi.
  • Caitlyn'in Pulsefire kostümünün ve renklerinin Tam Kafadan pasifinin hazır olduğunu belirten efekti göstermemesine yol açan hata giderildi.

GİDERİLEN ARENA HATALARI

  • Çağrı eklentisinin sihirdar büyüsü yetenek hızından etkilenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Navori Seribıçakları'nın ihtişamlı pasifinin sahip olunan efsanevi eşyalara fazladan saldırı gücü kazandırmamasına yol açan hata giderildi.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !